Головна БлогВ конференц-залі НАН України відбувся круглий стіл на тему: «Формування лояльності до органічного продукту: споживач, журналіст, виробник, влада»

В конференц-залі НАН України відбувся круглий стіл на тему: «Формування лояльності до органічного продукту: споживач, журналіст, виробник, влада»

формування лояльності до органічного продукту

Метою данного заходу було виявити головні питання щодо формування лояльності до органічного продукту,  щоб споживачі, виробники, влада та журналісти знали всю правду про органіку.

Було представлено думки  п’яти цільових аудиторій:

  • погляд споживача – Павлюк Лілія, Кожокар Лілія, Координатора проектів МЕГО «МАМА-86-Запоріжжя»
  • погляд виробника – Глінська Ірина, Органік Мілк
  • погляд представника ЗМІ – Губін Андрій, журнал «Куркуль»
  • погляд представників міністерства –Валентина Заєць, МінАПК, начальник відділу технологій виробництва харчових продуктів Департаменту продовольства
  • погляд представника торгівлі -Козловський Станіслав, Бренд Менеджер Групи Компаній “Вельд”

А також велися дискусії та обмін досвідом щодо органічного продукту.

Захід організовано Всеукраїнською екологічною громадською організацією «МАМА-86» у співпраці з Громадською спілкою «Органічна Україна», в рамках проекту «Зелена зміна», за підтримки Шведського товариства охорони природи.

Swedeshen Society for Nature ConservationМАМА-86Спілка виробників органічних сертифікованих продуктів
close X