Головна
БлогВ конференц-залі НАН України відбувся круглий стіл на тему: «Формування лояльності до органічного продукту: споживач, журналіст, виробник, влада»
В конференц-залі НАН України відбувся круглий стіл на тему: «Формування лояльності до органічного продукту: споживач, журналіст, виробник, влада»
Метою данного заходу було виявити головні питання щодо формування лояльності до органічного продукту, щоб споживачі, виробники, влада та журналісти знали всю правду про органіку.
Було представлено думки п’яти цільових аудиторій:
- погляд споживача – Павлюк Лілія, Кожокар Лілія, Координатора проектів МЕГО «МАМА-86-Запоріжжя»
- погляд виробника – Глінська Ірина, Органік Мілк
- погляд представника ЗМІ – Губін Андрій, журнал «Куркуль»
- погляд представників міністерства –Валентина Заєць, МінАПК, начальник відділу технологій виробництва харчових продуктів Департаменту продовольства
- погляд представника торгівлі -Козловський Станіслав, Бренд Менеджер Групи Компаній “Вельд”
А також велися дискусії та обмін досвідом щодо органічного продукту.
Захід організовано Всеукраїнською екологічною громадською організацією «МАМА-86» у співпраці з Громадською спілкою «Органічна Україна», в рамках проекту «Зелена зміна», за підтримки Шведського товариства охорони природи.
21.11.2016