Літо 2019 року було спекотним і не тільки в плані погоди, а й в плані активностей!
Органік Мілк поставив на меті заявити про себе якнайкраще. Ми намагалися не пропустити жоден цікавий івент, де б ми могли ближче познайомитись з нашими споживачами та розповісти про себе тим, хто почув про нас вперше.
Дегустації в супермаркетах стали для нас звичним ділом. Кожного тижня по два, а то і три-чотири рази ви могли смакувати нашу продукцію в мережах вашого міста. Було дуже приємно, коли підходили люди і від душі дякували нам за смачну продукцію; коли скуштувавши вперше казали, що будуть тепер купувати тільки наш продукт і коли кажуть, що радять купувати Органік Мілк всім своїм близьким та друзям! Дійсно, це дуже-дуже приємно! Дякуємо вам!
Але, все ж таки, найцікавішими були наші поїздки та участі в тематичних заходах та конференціях. Адже такі івенти – це перш за все наша цільова аудиторія, це ті споживачі, які просто «потребують» нашу продукцію, яким хочеться допомогти з вибором та донести важливість споживання ЯКІСНОЇ та БЕЗПЕЧНОЇ молочної продукції.
Розпочалося наше літо весело! Ми стали партнером цікавого заходу »Карапузьи бега». Це свято для всієї сім’ї та заряд неймовірної енергії від маленьких учасників!
Ось так на позитиві ми «стартували» до нових і нових подій нашого літа!